94706012_165257688140256_3458853166240497664_n.jpg

OM OSS
Wipe Renhold AS

Wipe Renhold er best i Oslo på renhold. Vi tilbyr rengjøring, flyttevask, kontorvask og trappevask. Vår prioritering høy kvalitet på tjenestene vi leverer og rask respons på kundebehov.

  • Rengjøring av hus eller leiligheter for privatpersoner,

  • Flyttevask i forbindelse med ut- eller innflytting,

  • Profesjonell rengjøring for bedriftskunder,

  • Spesialisert renhold av trapp for privat- eller bedriftskunder.

Vi opererer i Oslo og hele Romerike. Wipe Renhold innehar offentlig godkjennelse fra Arbeidstilsynets Renholdsregister. Selskapet er tilknyttet renholdsspesialisten Jurgita Renhold AS.

Wipe Renhold har opplevd utrolig rask vekst siden oppstarten. Selskapet drives av samme ledelse som morselskapet Jurgita Renhold AS. Jurgita Renhold startet opp i Bergen i 2016 og har siden da drevet med profesjonelt renhold. Etter stor suksess de første årene ble Wipe Renhold startet for å tilby samme kvalitetstjenester til beboere i Oslo. Selskapet innehar 4.6 ⭐ på MittAnbud.

RENHOLD.png
IMG_20200204_200727.jpg

Ofte stilte spørsmål

Hvor ofte gjennomføres renhold?


Frekvens for renholdsavtalen er ukentlig, hver 14. dag, hver tredje uke eller 1 gang i mnd.




Er det oppsigelsestid?


Avtalen løper til de blir sagt opp av kunden. Vi opererer uten bindingstid.




Hvordan håndteres betaling?


Du betaler gjennom tilsendt faktura pr e-post. Avtalen betales per måned etterskuddsvis med 10 dager forfall. Ingen etablerings-, befarings- eller administrasjons-gebyr. Du har fast, avtalt sum per gang inkl mva.




Hvordan håndteres nødvendig utstyr?


Vi har med oss alt av nødvendig renholdsutstyr. Dersom du har spesifikt utstyr du ønsker vi skal benytte, gjør vi det.




Hvilken dag kommer renholderen?


Du kan få en fast renholdsdag hver måned, hvis ønskelig.




Hva skjer ved eventuelle uhell?


Våre forsikringer dekker alle skader (dersom skade/uhell er forårsaket av oss).




Må jeg være hjemme når det vaskes?


Dersom du ikke ønsker eller kan være tilstede inngår vi gjerne en nøkkelavtale separat.




Hvem utfører tjenestene?


Alle våre renholdere bakgrunnssjekkes og intervjues grundig. Vi sørger for at alle våre medarbeidere er dyktige renholdere som setter sin yrkesstolthet i å utføre renholdet med høy kvalitet og grundighet. Renholderene får god og oppdatert opplæring. Vi legger også stor vekt på at våre renholdere skal være service-innstilte, imøtekommende og blide.




Hva inneholder en standard rengjøring?


En standard rengjøring tar for seg bad, toalett, kjøkken, stue og soverom. For mer informasjon, se under den aktuelle tjenesten.




Kommer samme renholder hver gang?


Ja, med unntak sykdom, ferie eller ved utbytte av medarbeideren. Da vil dere få informasjon om dette.




Kan jeg avbestille?


Ja. Forbrukeren har adgang til å avbestille tjenesten inntil 24 timer før det tidligste tidspunktet som tjenesten skal utføres.Ved avbestilling etter 24 timer før det tidligste tidspunktet som tjenesten skal utføres,belastes forbrukeren med 1 time for tjenesten. Avbestilling gjøres ved å sende en epost til post@wipe.no.




Kan jeg få fast dag og tid?


Ja. Dag og klokkeslett velger du ved bestilling av tjenesten. Vi sette gjerne opp en fast frekvens for deg.




Hva hvis det skjer et uhell og noe blir ødelagt?


Hvis vi er uheldige og noe blir ødelagt, dekker vi selvfølgelig skaden, dersom vi er skyld for uhellet. Vi har prosedyre for dette. Medarbeiderne er vanligvis forsiktige og vi har ingen historie med skader hos kunder.




Hvordan gjør vi det med nøkler?


Nøkkelavtale inngås separat. Alle våre kunder velger individuelt om de vil låse opp for oss eller å overlate oss nøkkel. Dette velger du helt selv og vi er som alltids fleksible! Dersom du ikke overleverer nøkkel må du være tilstede ved oppdragets start og slutt. Vi har et trygt og godt sikkerhetssystem for nøkler. Nøklene blir trygt oppbevart iht våre rutiner.




Hva hvis jeg ikke er fornøyd?


Vi har 100% fornøydgaranti. Dersom du ikke er fornøyd tilbyr vi å gjøre jobben på nytt basert på spesifike punkter som skal utbedres. Det viktig at du sier ifra innen 24 timer via telefon eller e-post. Vi tar klager svært alvorlig. Hører vi ikke fra deg regner vi med at du er fornøyd. Vi blir også svært glade for skryt, som vi selvsagt forteller videre til medarbeiderene det gjelder.




Hva hvis jeg ønsker andre tjenester enn det som står på nettsiden?


Du kan også bestille andre tjenester som f.eks skift av sengetøy, rydding, vask av komfyr, kjøleskap, eller vindusvask. Vi beregner 30 minutter på alle våre tilleggstjenester, utenom rengjøring av vinduer hvor vi beregner timer individuelt. Dette er basert på hvor mange vinduer som skal vaskes. Vi tar også på oss mange andre tilleggstjenester. Spør oss, vi fikser det meste!




Hvordan betaler jeg?


Per idag får kundene våre tilsendt faktura per e-post. Avtalen betales per måned etterskuddsvis med 10 dagers forfall.